onsdag 25 maj 2011

Varför finns det inga kvoter på idioter?

När jag var i Örebro för ett tag sen köpte jag en jacka som jag kom att hålla av. Trots att jag inte hann använda den så mycket. Mitt upp i allt flyttade jag hem till Rossön och där blev det aldrig av att använda den. Däremot skulle det bli det här i Piteå, om det inte hade varit för den lilla detaljen att jag glömde packa ner den. Fast jag lagt fram den tills det.

Hur som haver så har den helvetesjävla sattygsposten slarvat bort den nu. Och för det ska jag för alltid hatar er! Förbannade tjuvar och idioter.

Jag skulle helt enkelt stannat i Stockholm. Visst, en och annan spasmsmäll från någon enstaka fyllerist på tunnelbanan. Och galna busschaufförer som skrek åt folk att dra åt helvete. Men jag blev iallafall inte bestulen.

Jag blir så övertrött på det här. Plus att jag har en blåsa som verkar krympt ihop sig till ett ingenting. Och att det jag beställde är ungefär som att bära blöja. Men vem orkar bry sig egentligen? Om blöjdelen. Det andra tar energi.

Ikväll är det... klassfest? Ja. Nått sånt epitet har det, fast något finare tror jag. Enligt erbjudan. Just nu har jag mer lust att ta mig till postkontoret och gå bärsärkagång.
Fan ta er! Eller snarare dig som inte kan hantera post. Dra du åt helvetet!

Inga kommentarer: