torsdag 26 maj 2011

Där, nere gapar det fria

Det är dagar som denna som gör att jag längtar långt långt långt bort från allt som har med denna skola att göra. Lyckan när jag slipper den här skiten kommer att nå oanade höjder. Jag har genomgått hela känslospektrat idag. Från normal ner till total meningslöshet till lycka.

Allt har med det underbara c-arbetet att göra. (Plus en dos av det helvetiska tv-skitgrejen.) Och att lärarna är totalt omöjliga att få tag på, ibland går det att fundera på ifall dom ens existerar.

Sandra är dock dagens hjälte som lyckades få tag på läraren tillslut och jag slapp gråta och hänga mig. Går allt som det ska gå nu är det slut på onsdag!

Just nu önskar jag att allt som har med skola och det arbete som det innefattar gick att knäppa bort med två fingrar.

1 kommentar:

Anna sa...

Säg som det är. Du vägrade vara med bara för att du ville sno hunden ifrån mig! Dålig stil Sandra, riktigt dålig stil...