tisdag 24 maj 2011

Repressalier

Gjorde en snabb överläggning kring mina nuvarande åkommor som påverkar mitt liv och gör det ärligt talat rätt meningslöst just nu.
Saker jag kan lida av:
  • Graviditet
  • Diabetes
  • MS
  • Cancer
  • Någon mystisk kronisk trötthetssjukdom
 Take a pick! Hehe.

Har inte återhämtat mig från fredagen än. Kanske utfördes en oplanerad lobotomi på kvällen. Efter vad jag har fått återberättat för mig kan verkligen vad som helst hänt. Trots att jag och Ayan bara satt på loftgången. Galen kväll! Synd bara att jag inte kan minnas nånting. Inte dom långa, och tydligen djupt filosofiska, samtalen med Ayan, det lilla med Damir eller med en granne. En sak är säker. Jag bör inte ha mobil eller internet sådana gånger.
Egentligen borde jag nog, för allas säkerhet, vara inlåst. Överhuvudtaget.
Se bara ovanstående vad som kan hända.


Känner mig helt trasig i huvudet. Men det återhämtar sig nog snart. Även om jag såhär fem dar efteråt börjar betvivla.
Don't don't eat and drink.


Nä, nu kan väl klockan bara blir fyra så jag kan tvätta. Och äntligen få ge mig ut i det otroligt varma och sköna majvädret igen. Jag ville knappt gå in! Skitpiteå.

1 kommentar:

Ayan sa...

Hahaha du var såå klockren i fredags. Visst är det kul att ha en levande dagbok som berättar allt för dig :P Du ska definitivt köra samma stil denna helg! Kom nyss på att jag har mer att berätta om fredags kvällen, får ta en promenad och snacka :)