tisdag 17 maj 2011

Hälsa till satan

2011.
För att sammanfatta har det skett så otroligt mycket i mitt liv de senaste sex månaderna. Omställningar, omkullfällningar och rymningar. En helt egen historia för en helt annan kanal.

Gårdagens insikt är att jag kommer ta med mig finfina till nästa steg. Nodo en vanlig måndagskväll borde vara en verklighet för fler.

Dagens insikt var att jag iallafall inte kommer att mumifieras. Och att jag inte är ett Piteå-fan. Fast om sanningen ska fram så har jag väl aldrig varit det.
Representationsnivån för meningsfullhet har inte varit stor idag, då alltför många bevisat idiotteorin. Men jag fick ett oväntat svar på ett mejl som förhoppningsvis tar mig ett steg närmre bort.


Och för att avsluta hörde jag bästa avslutningen någonsin på en låt idag på P3. Blev turligt påmind om den nu. (Trots att Linnros har varit där och pillat så älskar jag den!)


Resten av ditt liv


 Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött. Och även när du är pigg så ser du väldigt, väldigt, väldigt trött ut.

Inga kommentarer: