torsdag 26 maj 2011

Rötterna blir starkare när det blåser

Dagen har faktiskt avslutats bra. Trots att jag i tre olika omgångar känt att det är lika bra att ge upp och möta duschslangen.
C-arbetesfadäsen var som sagt Sandra en riktig hjälte.
Rapportskrivningen var fronter min hjälte.
Alla-kameror-är-bokade-nu-hoppar-jag-situationen redde Emma ut som det kameraproffs hon är.

Jag känner lugnet och tror att imorrn kommer att gå bra. Jag ber för det iallafall, eller kunde ha bett om jag var lagd åt det hållet. Men det försvann samtidigt som den dan jag insåg världen. (En helt egen historia.) Det är Dennis som är hjälten imorgon. Sen blir det min sista bartömning och helg i Piteå.



Jag har packat personliga artiklar
jag har skrivit ett brev till den det vederbör
jag ska göra vad jag kan och lite till
och sedan får det bli som det vill

Inga kommentarer: