torsdag 19 maj 2011

Stormens öga

Igår firades lillördag på den mindre klassfyllda delen av staden, också känt som Bäckgatan. Anna agerade sann värdinna och startade kvällen med att roa sina gäster genom att kasta bär omkring sig.


När bärslängandet tog slut blev resultatet en ytterst drickbar bål.
Och i sann Emma-anda uppstod en tävling i vem som kunde ta snyggaste
kortet. Så länge Annas kamera inte fungerade stod jag som vinnare.
 


En onsdag full med bara prat om allt och ingenting. Det är sådana här dar jag kommer att sakna. Det tråkiga var dock att otursEmma var upptagen med att ha otur. Men det går inte att få allt här i livet.


Nu gäller det bara att välja riktning här i livet. Både ordmässigt och livsmässigt. Först måste jag ta mig ur Private-träsket som får mig att drömma helt sjuka drömmar.
Jag borde kanske satsat på läkaryrket ändå. He.

1 kommentar:

Anna sa...

ÄLSKAR att du börjar blogga igen. Du skriver så sjukt underhållande! Tack för jävlar i min låda-komplimangen btw :)