lördag 24 september 2011

Det finns vissa låtar som är svårdefinierade. Jag vet aldrig om dom är bra eller inte. (Enligt mina mått.) Men jag borde ju ha lärt mig. Vem vill lyssna på svårdefinierad musik när det finns helt sjukt underbar musik som dämpar fall och snubblingar.

Jag längtar till den 31 oktober som en tok. Det är ett tag sen jag såg framemot ett skivsläpp så mycket som nu igen.

Jag kan inte förklara vad Florencan betyder för mig. Hur otroligt hårt fallet skulle blivit i augusti 2009 om hon inte funnits där.
Det spelar ingen roll hur mycket jag lyssnar på nya singeln, den gör mig lycklig.

<3

And I'm damned if I do and I'm damned if I don't
So here's to drinks in the dark at the end of my road
And I'm ready to suffer and I'm ready to hope
It's a shot in the dark and right at my throat
Cause looking for heaven, for the devil in me
Looking for heaven, for the devil in me
Well what the hell I'm gonna let it happen to me

Inga kommentarer: