tisdag 5 juli 2011

Jag tänker på dig

I september-oktober såg jag ut som Hitler när jag kammade över håret på den rakade sidan. Idag ser jag ur som jag vet inte vad... Fast snart kan jag sätta upp håret i en tofs.
Och utedassens tid är inte heller förbi. What a life!

Har jobbat sedan i lördags, hann lösa melodikrysset woho, och imorrn efter fyra får jag fara hem och andas obajs hela torsdagen. Men jag trivs så himla bra. Jag hade lite ångest inför söndagen, men den gick ju förjäkla bra. Det kommer bli en bra jobbsommar.


Idag när jag kom hem (inte hemhem, men hem) så såg jag lite rött i jordgubbslandet. Letade lite men hittade ingen mogen (var påväg att köpa när jag var på ica innan jag for hem) så jag blev lite ledsen. När jag kom in möttes jag av en lapp och jordgubbar. Jag har världens utan tvekan bästa Momma!
Vilket min gamla dagbok berättar också. "Jag vill flytta till Momma och morfar..." Hjärta och smärta.

Näej, nu ska jag ta och äta lite gogubbar och ladda inför morgondagens worki.

Inga kommentarer: