fredag 3 juni 2011

It's an end of an era

Det har sagts hundratals gånger de senaste dygnen. Men det är helt galet vad tre år går fort. Igen! Först in the town of blåsing och nu in the town of shitsmelling. (Fast om sanningen ska fram blev det ju ganska exakt fyra år på första.)

Jag känner mig ganska tom på det mesta nu. Saknar både bra och konstiga saker. Bra som Dennis bredvid mig i sängen efter två dagars mys. Konstigt med att nästan sakna Emma och Annas oförståelse över att det inte krävs en tv för att se på tv. Höhö. Kanske snarare en saknad att inte höra sånt.
Är inte vid mina sinnens fulla bruk efter en heldag på buss och annat överroligt.

Jag är van, efter fyra års telefonförhållanden, vid alla avstånden. Men en vana betyder inte alltid positiva saker. Fast det är bara en sommar, sen är det Stockholm som gäller för alla. Så, nu var det bestämt.

 Efter några glas gottigt...


är det gott med rulltårta, men farligt med socker...

för de sockerkänsliga rymdblommorna...

 som en sommardag ställer in kameran manuellt utan att se...

 när öppnaren är bortlämnad tillsammans med cykeln...






Alla rosor till Er (inigoonämpbei*) som gett mig grymt mycket.


Några ord kring den senaste tiden kommer. Men först ska jag ta en helg utan internet och mobil för att rensa både tankar och ting. Min mobil skulle nog må bra av att få vara osliten en dag eller två efter att ha strejkat så gott som hela dagen igår.

Nu sova.



*Ingen nämnd, ingen glöm oavsett om ni är med på bilderna eller inte.

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att jag fick dra ner någon fler i fördärvet! ;)

Hmm, jag klurar på det där med atlaser men om du syftar på det jag tror så blev det ingenting av det. Fast ärligt talat vet jag inte vad jag riktigt ska tro?

Jag ska absolut kick some ass, om du lovar att torka some ass i Junsele :D

Emma sa...

Åh, jag saknar dig och allt annat i Piteå :(