torsdag 4 augusti 2011

Utsugen

Jag har precis genomlidit dom nio värsta sammanhängande dagarna i mitt liv. Sånt kaos och ja... Obeskrivbart för den som inte var där. Jag var där. Tyvärr!
Och nu har jag en underbar helg att se framemot. Bajs.

Däckade av runt sex igår och vaknade klockan åtta imorse. Jag är, eller iallafall känner mig, förstörd. Men allt löser sig. Förhoppningsvis får jag vara ledig nästa onsdag, så jag äntligen ÄNTLIGEN får vara ledig två dar i rad.

Jag har inget liv, men ändå nån känsla av uppdatering. Aldrig har jag väl varit så insatt i den amerikanska ekonomin och annat roligt som händer i denna vackra värld.
Är det konstigt att jag blir trött på mänskligheten.

Nä, nu ska jag bajsa i ro för första gången på två veckor. Och sen ska jag njuta dagen som inte innebär något jobb alls.
Ska försöka att inte ägna en enda tanke åt vad som komma skall. Inte. En.

Inga kommentarer: